Comunicat sobre aturada del 03 d’octubre de 2017

COMUNICAT DE COMERÇOS ASSOCIATS DE PREMIÀ

Comerços Associats de Premià, condemna enèrgicament la violència exercida per part de les forces de seguretat de l’Estat ahir 1 d’octubre per impedir les votacions a Catalunya.

Les actuacions policials per desallotjar violentament els milers de persones que s’havien aplegat en els col·legis de Catalunya i per requisar el material per la votació són absolutament inadmissibles i són una violació de drets civils i polítics i de la convivència de la societat catalana.

Així mateix, expressem la nostra solidaritat i afecte a totes les persones ferides i desitgem la seva ràpida recuperació.

En aquest sentit ens afegim i donem ple suport a l’acord adoptat per la Taula de la Democràcia  i l’Ajuntament de Premià de Mar cridant al conjunt de la societat catalana i Premianenca en la seva pluralitat i diversitat a mobilitzar-se, en la defensa d’un marc democràtic que tingui per principi el diàleg i no la força, la política i no l’autoritarisme, el respecte i no la intolerància.

Per això, com a entitat, convoquem i ens afegim a l’acord de la Taula per la Democràcia i l’Ajuntament de Premià de Mar a una aturada del país demà dimarts dia 3 d’octubre deixant al lliure criteri de cada comerç i la durada i el seu seguiment.

Adjuntem diferents enllaços per si es del vostre interès:

Atentament,

JUNTA DIRECTIVA DE COMERÇOS ASSOCIATS DE PREMIÀ